Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Tänk va tiden går!

Av Angela - 16 oktober 2013 21:27

Isöndags var det dags för min födelsedag igen.

tänk vad kul det att fylla åter igen 28 (hihihihihihihihih)

hade inte  väntat mig folk här, men 

så dök min J upp  har känt han i 24 år plus att 

han hade med sig sina föräldrar B-M Och L

fick presentkort på hemtax 500 kr

och 250 på Claes O :-)

Sen var min tjej kompis M här med 

 sin dotter C.. Fick lite presenkort

 på kläder.. 

En bra dag trots allt.. 


 ha det gott där ute 


/Aja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angela - 1 oktober 2013 23:22

Då har vi kommit in en ny månad Hösten är en månad som kan vara fin men jag är mera vår och sommar människa.  Imorgon ska jag möte  med FK inte lätt få till ett möte med dom men jag lyckas :-)   Sen efter det ska jag till mina  goa vä...

Av Angela - 24 september 2013 22:21

Nu har hösten kommit hit kallt, regn och blåst idag. dom fina sommar dagar  är slut verkar det som. Men jag hoppas att det kommer fler fina dagar..   idag har pysslat här hemma  med lite pappers sortering. ska få ordning och sätta i...

Av Angela - 17 september 2013 19:07

I dag har det varit regn och ruskväder hela dagen så jag har varit inne och suttit och  läst nästan hela dagen.   Just nu verkar det som jag är inne i en läs period just nu:-)  är sjukskriven just i tre veckor och det känns skönt. var...

Av Angela - 10 september 2013 22:20

Sitter med en massa fundringar om det mesta just nu, Jobb,ekonomin och mående. Ska till AF på torsdag och hoppas att mötet ska bli bra då.        Vi hörs/ Aja   ...

Av Angela - 9 september 2013 00:48

Söndag har ävergått till måndag:-) Helgen gick fort, Har haft killen på besök Hela helgen..  Nu väntar en vecka, får väl se vad den har att erbjuda..   Helgen bjöd på fint väder men snart är det slut på värmen och hösten är på intåg.   ...

Presentation

Hejsan
Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej i mina bästa år som bloggar om vad som sker i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards